Followers

EXCHANGE LINK

site...boring~

Posted by mudasfreakz | Posted in , | Posted on 10:15 PM

boring betul kalo jalan2 dalam site nih...nak lepak dalam stor pun tak boleh nanti kena sound dengan maincon...lagi la kalo nak tido dalam stor. stor pun sebulan dua ni dok banjir ja...lagi la malas nak dok lama2 dalam tu. ni pun aku snap picture time aku berjalan pantau bangla a.k.a mengular. haha...

 ni lah pemandangan yg aku tengok hari2...sampai aku dah naik bosan. mengadap muka bangla dengan maincon lagi la berganda2 bosan. serius...


 sapa cakap kat cyberjaya tak ada semak? haha...ni belakang site, aku tak snap lagi kebun kelapa sawit. kalo korang hebat...cari kfc dengan pizza hut


ni la...tempat aku makan. sini tak berapa best sangat sebab tak ada gadis2 dari mmu. hehe...
time ni dah petang, mana ada orang...

Comments (0)

Daisypath Friendship tickers
Allo, kasi klik la banyak kali.:)