Followers

EXCHANGE LINK

pakcik?

Posted by mudasfreakz | Posted in , , | Posted on 12:05 AM

pakcik...

dah pukul 12 tengahari, memang sempoi la...masa untuk makan, pulihkan tenaga selepas "best" berjalan2 dalam site. tengok2kan tempat bangla dah buat kerja aku suruh setelkan dan result yg aku dapat memang macam haram. tak buat langsung...abis kredit aku call suruh buat tapi haram tak buat langsung. tarak guna...

kalo kuar site time lunch memang aku champion, maincon baru gerak ke tempat parking...aku dah sebatu keluar. haha...
dalam otak aku tengah pikir lauk apa yg aku nak pekena. ikan keli pun sedap gak. sampai kat traffic light, ada sebijik naza kat belakang aku. tetiba ada seorang gadis turun jalan ke arah aku. sudah...nak tumpang join makan sekali ka? helmet lebih plak tak ada...

dia berdiri sebelah...

gadis naza: errr..PAKCIK!! kalo nak pegi carefour alamanda, ikut arah mana yea? (sopan gitu...)
aku          : errr...(aku tergamam seketika...)
gadis naza: PAKCIK bukan orang sini ek?
aku          : tak...
gadis naza: hmmm...time kasih yea (sambil berlalu pergi...)

demm...ada ke patut dia panggil aku pakcik? aku tua sangat ke? baru 20 something. terbantut aku nak makan ikan keli. terus makan telur goreng...

Comments (4)

hahhaha....mmg xboleh bla...ahhahaha :P
xpe...muda dihati AT :)

haha. nasib ade selera makan lagi

of kos la tetap di hati A.T :)

@azila...mkn tetap mkn,mn blh skip

Daisypath Friendship tickers
Allo, kasi klik la banyak kali.:)