Followers

EXCHANGE LINK

hepi besday untuk aku...

Posted by mudasfreakz | Posted in , , , | Posted on 12:59 AM

ok...tamat sudah tarikh 22.12.2011. dah bertambah satu lagi nombor pada umor aku. jangan risau...still muda lagi aku nih. hehe~

semalam A.T, ajak kuar makan. katanya surprise...memamg surprise la sebab dia bawa ke restoran tupai-tupai. dalam kepala otak pikir gak restoran ni semua menu ada letak tupai ke....

jom...usha pic yg aku selit nih, restoran tupai-tupai bukan sediakan tupai yea, ia restoran steamboat, Chinese cuisine and western. nak menu tupai...korang cari sendiri... 

 restoran tupai...


 time nih memang ramai. steamboat la katakan...


gaya A.T malu2 kucing bila snap pic, selepas beberapa saat lepas tu...


aku...memang lapar, tarak control cun bila makan nih...


errr...udang2 ni memang feveret A.T, banyak tu kulit udang mau dekat 30 ekor...


cupcake yg A.T tempah. yup...man utd cupcake....


A.T tengah pilih mana satu yg dia nak makan. haha...


hadiah yg A.T kasi...

terima kasih yea A.T sebab menyambut besday. ngan steamboatnye, cupcake lagi...hadiah. semuanye lah...terima kasih sekali lagi. sayang sangat kat awak... :p


Comments (0)

Allo, kasi klik la banyak kali.:)