Followers

EXCHANGE LINK

muka da berseri...

Posted by mudasfreakz | Posted in , , , , | Posted on 5:40 PM

Tajuk kasi gempak sket ala2 macam nak jual sabun eumora...betul ke ejaan eumora macam nih? lantak la...ada aku kisah ngan sabun nih. bukan dapat duit pun kalo promote. eeeuuuu~

da tinggal 2 paper je lagi...semalam da abis satu paper,BMCD 4543...korang tau paper pe nih? buka buku dewan bahasa n pustaka. haha...tak de la. semalam aku ada exam paper ke - 3 KEBOLEHARAPAN DAN KUALITI REKABENTUK...dari segi menjawabnye tu memang macam tak de harapan pun nak score. huhu~
soalan tak susah...nak memikir dan menjawab tu yang susah...adoiyai!!! - tawakal je la...da la ngan kalkulator aku tak boleh on masa nak buat kira2. time2 nak hujung sem ada je nak rosak...slamat la kurt medi hulurkan bantuan (bukan jawapan ye...) ngan hulurkan kalkulator kat aku...so, soalan kira2 da dianggap setel. ngee~

lepas je paper, sesi bergambar untuk kelas 4BMCD diambil berlatar belakangkn dewan besar...dalam gambo tu mesti la aku yang paling kacak n ensem...




Comments (0)

Daisypath Friendship tickers
Allo, kasi klik la banyak kali.:)