Followers

EXCHANGE LINK

2 pukulan maut dan 1 tendangan maut...

Posted by mudasfreakz | Posted in , , , , | Posted on 12:49 AM

da rasa macam kena tendangan kamen rider ja...

hoho...pejam celik dah masuk final exam. cepat betul masa berlalu...sekarang dah tinggal 3 paper dari 5 paper semuanya. 3 paper pun boleh tahan gak la nanti terutama paper last (vibration), apa yang bergetar pun aku tak tau la...

dah tau paper susah tapi aku tengok diri aku ni rilek ja (da penuh ilmu ke der?). gentar beb...gua memang gentar!!!

mau kena tendangan macam ni, meletup aku weiii...jadi macam raksasa dalam crita kamen rider, semua sama dari dulu sampai la sekarang...da lebih kurang macam aku terasa penuh ilmu di dada...(pe yang ko merepek ni s!@#n?)

buat member2 kelas 4BMCD...aku ucapkan selamat berjaya n berbahagia. gud luck 2 all...(dem...aku punya theme blog ni macam nak kena tukar ja...)


Comments (2)

gud lucksss~~~~ i do have 5 paper lg. hahaha

5 lg?
mak oiii...bnyk tu,tp kalo da ready no hal pnya kn?

Daisypath Friendship tickers
Allo, kasi klik la banyak kali.:)