Followers

EXCHANGE LINK

da xde projek sampai mati...

Posted by mudasfreakz | Posted in , , , | Posted on 4:46 AM

huahua...da boleh start balik tulis blog. ewah selama nih macam aku penulis blog yang setia je. weiii...aku nak habaq mai, projek sampai mati aku da siap dah...siap kena komen dari ergonomic eng. lagi...tankiu la pn. miza sebab bagi tunjuk ajar...2 tiket penerbangan ke parit, perak nanti aku pos yea...nak ke paris tak dapat la cek no....

da brapa lama aku tak tulis ha? ada la dalam 3 & 4 bulan kot.kan? lama gak tu. tak dapat mood time tuh, skarang baru la ada feel sket nak tulis. tapi macam biasa la tulis yang ntahapaapantah.ngee~ tup...tap...da nak abis blajaq. huahua...da tak lama tuh. nak kena buat countdown nih!!!

apa apa hal pun aku nak preview wallpaper baru laptop aku.ngee~



SNSD fan la katakan.wakaka!!! (muka ganas tapi hati ada taman der!!!)

Comments (0)

Daisypath Friendship tickers
Allo, kasi klik la banyak kali.:)