Followers

EXCHANGE LINK

i'm back...

Posted by mudasfreakz | Posted in , , | Posted on 10:41 PM

hoho...da hampir dekat 2 bulan aku x mengupdatekan blog aku ni...dah bersawang aku tngk. dah2 nak dekat masuk sem ni baru la rajin nak tngk balik blog yang tak seberapa ni...

cuti? da sebulan aku berkarat kat rumah...bangun pagi je da terus on pc...tngahari plak seperti biasa rutin harian iaitu makan (badan pun dah naik taf,huhu...). lepas tu sambung balik aktiviti merosakkan mata dengan mengadap monitor sampai la pukul 3 pagi, cayalah...

dalam masa tu sempat la aku update window kt pc ni ngan guna Windows 7, memang pueh hati. grafik pun cun time aku main game pun xde la lag (yang ni paling penting, kalo tak memang tebantut nk feel main...) yang paling best aku dah mula terjebak ngan game online. dulu layan Ragnarok sekarang dah mula main Last Chaos...free beb!!! kalo kena bayor2 ni, memang sampai kesudah aku xde nak donlod punya...

ok...chow dulu, selamat tahun baru untuk sesapa yang baca blog nih. cepat siapkan azam untuk tahun baru nanti...semoga berjalan ngan baik azam tu, bukannye hangat2 taik je...

Comments (0)

Daisypath Friendship tickers
Allo, kasi klik la banyak kali.:)