Followers

EXCHANGE LINK

stick the sticker

Posted by mudasfreakz | Posted in , , , | Posted on 8:59 PM





aku kasi update sket pasal skuter aku ni. ari ni aku berbelanja kurang dari RM20 untuk decorate skuter NLC 135 kesayangan aku ni. aku menggunakan sticker carbon gold dan juga lining gold untuk operasi kali ni...kebetulan plak aku punya brake lever ngan balancing pun seakan2 gold, jadi nampak matching la kalau aku lekatkan ngan sticker carbon gold. kerjanye tak ada la susah sangat...

alatan:
1. pisau RM1
2. tangan yang stabil untuk korang nak potong sticker tu nanti
3. pensel (ni la alat yang penting untuk korang draw belakang sticker tu nanti ikut surface body moto sebelum di potong)
4. air sabun (bukan untuk korang mandi, tapi senang korang nak adjust sticker kat body nanti)
5. jangan lupa lekatkan sticker man u kat atas sticker carbon gold tu (untuk peminat man u sahaja)

p/s: dah lama aku nak buat d.i.y ni...

Comments (0)

Daisypath Friendship tickers
Allo, kasi klik la banyak kali.:)