Followers

EXCHANGE LINK

aku vs termites

Posted by mudasfreakz | Posted in , | Posted on 12:55 AM



di hari yang best dan sesuai untuk bersantai, aku di gemparkan dengan serangan mengejut oleh termites (anai anai). pic kat atas ni bukan hasil karya kayu aku ye, korang tengok betapa selera makan si termites ni. abis almari baju adik aku di jadikan santapan tak kira siang atau malam....
anak beranak jangan cakap arrr...dari moyang sampai la yang tak menetas lagi, aku nak ambik pic pun naik geli.hahaha...
selamat la yang termites ni makan kayu, kalau makan orang aku tak tau la...rasanya dah tak tulis blog nih. mau gempaq satu malaysia kot...

p/s: yang kat pic ni dah clear sebab diracunkan oleh aku...padan muka korang, lain kali makan sayur...

Comments (4)

tp kalo termites makan sayur, kite pulak nak mkn ape?
hahaha =P

kita mkn plak termites tu.haha...

huuihhh...dulu umah ni pun ada keluarga anai2 berkampung...abiss sume buku..baju...dimakannyaa...tak kenyang2...

yeke usz?
kecik tp nafsu mkn bsr binatang ni...

Daisypath Friendship tickers
Allo, kasi klik la banyak kali.:)