Followers

EXCHANGE LINK

aku dan negeri hang 5...

Posted by mudasfreakz | Posted in , , | Posted on 8:30 PM


lagi 2 minggu dah nak masuk sem baru, rasa macam cepat plak. padahal aku kt penang ni dah dekat 6 bulan (4 bulan praktikal + 2 bulan cuti sem). tapi macam mana pun minggu depan aku balik awal ke melaka. damn, tiket bas plak mahal nak mampus...tak pa, member aku bayarkan dulu. haha...save la sket duit aku yang nak buat joli sebelum balik melaka nanti...

weiii!!! aku kena balik awal kot, mau taknya...n
ak cari tajuk untuk PSM lagi. kalau pakai idea aku memang rasanya tak boleh pakai langsung (padahal sepanjang cuti, aku tak penah pun nak pikir pasal projek2 ni ).hahaha...


2, 3 dan banyak lagi sebab aku nak kena balik awal ke melaka ni...antaranya, mat ensem (ahli kelab panggung BMCD) dah mesej2 suruh balik awal sebab nak tengok TRANSFORMER katanya...betul gak, layan crita ni ramai2 baru la best. ensem tunggu la kepulangan aku kat melaka sentral nanti ye, aku malas nak naik bas balik ke T.U, berat beg yang aku nak bawa nanti...

van dame lagi la...semalam dah calling2 tanya bila nak balik, aku ingat dia bagi tau bila dia nak kasi helmet fullface aku...rupa2nye dia suruh aku carikan rumah sewa. alamak!!! aku lupa yang aku tak ada lagi rumah sewa. alamat, tido kat surau la nampaknya...serius ni, aku main2...


Comments (2)

saya juga mahu tgk transformer ASAP!!
mudas.. jommmmmm

jom arr join sya...

Daisypath Friendship tickers
Allo, kasi klik la banyak kali.:)