Followers

EXCHANGE LINK

sayonara

Posted by mudasfreakz | Posted in , , | Posted on 9:49 AM



darn!!! semalam aku telah ditinggalkan, ohh!!! apa salahku dan apa dosaku sehingga diperlakukan sedemikian rupa...oh tuhan semua ini terjadi pada hambamu...

aku : nape tinggalkan along nih?
A : memang patut kena tinggal pun...
aku : yela, tapi pasal apa? mesti ada sebab kan?
A : laaa...tak sedar lagi ke apa ni? dah terang2 kena tinggal...
aku : pasal apa plak?
A : tengok tu dah la tak siap lagi, orang dah nak gerak ni. sat lagi lambat plak sampai rumah opah...
aku : ooo...yeke?hahaha...

A tu ganti diri pada abah...semalam dah la tak balik rumah opah, mesti opah tertanya2 pasal cucu kesayangan dia nih...huhu~

Comments (2)

kamu kena tggal mudas...
alala..comey je...
cam budak kecik kena tggl plak...
frust gile...

nape kamu x nangis guling2? mesti ayah kamu pusing amik kamu balik...
hahaha ;P

hahaha...
bangun lambat time tu, ala x jauh pn kampungnye..kalo nangis abis la ciri laki melayu terakhir =p

Allo, kasi klik la banyak kali.:)