Followers

EXCHANGE LINK

cerita pasal kuih raya...

Posted by mudasfreakz | Posted in , , | Posted on 1:16 PM

baru 9 hari berpuasa...dah banyak blog yg aku tengok keluarkan resepi kuih muih masing2. macam2 jenis aku tengok, tak tau plak aku yg kuih raya ni bukan ke main banyak lagi. tak pun banyak yg keluarkan list2 kuih untuk sapa2 yg berminat order. tahun ni rumah aku tak ada nak buat sendiri dah...cikgu azizah dah malas. yg tinggal plak hero2...memang lagi tak jadi kuih kalau buat, lebih bnyak masuk ke mulut je nanti dari masuk ke balang. haha...

popia nestum A.T...

untuk tahun ni, awal2 puasa da dapat satu balang kuih popia nestum dari A.T siap ada label tu "A**A Cookies". ambik hang balang besaq kot. terima kasih yea A.T, dijamin balang ni tak akan di buka sebelum tiba masanya. haha... kuih2 yg lain aku rasa on the way nak sampai rumah, yup pn. izdihar (angah) n hubby nya dah jamin untuk membawa pulang seberapa banyak kuih raya balik. lega cikgu azizah tahun ni.

yang tak berapa bestnya sebab dah tak boleh nak menunggu depan oven dah, dah tak boleh nak adun tepung pelbagai dan dah tak boleh nak merasa kuih2 yg terlebih masak a.k.a rentung...

p/s: bangcik dah mula plan nak buat swiss tart sendiri. haha...

Comments (0)

Daisypath Friendship tickers
Allo, kasi klik la banyak kali.:)