Followers

EXCHANGE LINK

seratuih peratuih...

Posted by mudasfreakz | Posted in , , , | Posted on 10:12 PM



100%...

90%...

80%...

70%...

60%...

aku rasa kadar tumpuan aku yg memuncak tu patut dikurangkan la. 
tak boleh untuk aku bagi sepenuhnye...
nanti akan ada rasa sakit hati, sakit itu dan sakit ni. 
biar ala kadar je, maintain macam tu...
dengan cara tu mungkin tak ada yg terguris. hoho~
(kalau ada tu, ada la...)

pfffttt!!!

p/s: tolong believe ngan kemampuan seseorang...
p/s lagi: yg ni memang aku sokong dan believe 100%...tak boleh nak kata apa dah...


Comments (0)

Allo, kasi klik la banyak kali.:)