Followers

EXCHANGE LINK

macam nak best...

Posted by mudasfreakz | Posted in , | Posted on 11:32 AM



actor kegemaran aku iaitu johnny depp sudah muncul lagi dalam filem yang terbaru iaitu "Public Enemy". aku baru je layan dengan bebudak rumah (botak, murai san dan pojie). bagi aku citer dalam movie ni dah ok, tapi dengan berlatar belakang tahun 1933 korang jangan harap la tengok benda2 yang canggih manggih, jalan citer pun slow...
tapi dalam movie ni korang boleh tengok watak seorang penjahat menangis sebab teman wanita kena tahan ngan polis. kesimpulannya penjahat pun ada hati dan perasaan gak...
lupa plak christian bale (batman: dark night) pun ada dalam movie ni...

Comments (3)

Dgr cite ko tido time tgk cite ni.
Betul ke?

sapa cakap aku tido...
aku bg penuh perhatian arr...

tgk poster film nie pun dah tau bosan cite 2.. haha

Daisypath Friendship tickers
Allo, kasi klik la banyak kali.:)