Followers

EXCHANGE LINK

bini aku nak melaram...

Posted by mudasfreakz | Posted in , | Posted on 8:18 AM


dah lama aku tak update blog ni...asyik2 anime je yang aku updatekan, adoiyai mesti memboringkan. ni ha...aku dah abis praktikal so, income pun dah terputus. bini aku plak asyik mengidam je...macam2 aksesori yang dia nak, boleh parah gak aku macam ni...

bini aku...

dengan kasih sayang aku padanya jadi aku beli la apa2 yang patut, biasa la nak melaram je keje nye...

haaa...korang tngok CF ni kena tak dengan gaya bini aku nih...


kiri ngan kanan sticker GiVi...padahal aku xde benda pun yang boleh sangkut paut ngan GiVi ni, baju hujan GiVi pun aku xde...

p/s: ni bini no 2...yang no 1 aku rasa tergolek terus kalau nak aksesori melampaui batas.haha...

Comments (2)

kawen xjemput haku pun.. ahahaa.. ko cam dah xnormal la, kawen dgn moto!!
hahaa...

nama pn da mudasfreakz...mmg ar x normal

Allo, kasi klik la banyak kali.:)