Followers

EXCHANGE LINK

jahanam israel...

Posted by mudasfreakz | Posted in | Posted on 9:37 PM


gambar dari http://adalatblog.blogspot.com/

f**k...benda ni je terlintas kt kpala aku pabila kt tv ke, paper ke yg de citer pasal israel nih...alahai diorang da xde benda lain ke nk buat , asyik2 bedil palestin je...argggghhh!!!! kejam btl diorang nih...dalam minggu nih je da brapa ratus orang yg da mati buat permulaan tahun baru iaitu 2009...tu x masuk lg dalam tahun2 yg sebelum nih...argggghhh!!! makhluk yg da sah2 dilaknat oleh Allah...

nih de link mengenai suara palestin...palestinkini

Comments (7)

Kite kmpul bdk2 praktikal pegi Gaza nak.

k gak tu...
aku nk atur strategi...first kita antar lan klux klux klan. k x?

asal lan?
dia gagah perkasa ke?
hahahaa.....

lan org kuat rmh kitaorg la...ko x tau ke?

sy cadangkan awk bc buku faisal tehrani..tajuknye kombat 1511H...buku tu pasal perang..menarik sgt..bole menaikkan smgt pemuda islam utk berjuang kat palestin..HIDUP ISLAM...

sy cadangkan awk bc buku faisal tehrani..tajuknye kombat 1511H...buku tu pasal perang..menarik sgt..bole menaikkan smgt pemuda islam utk berjuang kat palestin..HIDUP ISLAM...

xtahu...

Allo, kasi klik la banyak kali.:)