Followers

EXCHANGE LINK

huh...aku capet!!!

Posted by mudasfreakz | Posted in , , | Posted on 9:52 PM

She seemed dressed in all of me
Stretched across my shame,
All the torment and the pain
Leaked through and covered me.
I'd do anything to have her to myself,
Just to have her for myself.
Now I don't know what to do,
I don't know what to do
When she makes me sad.

She is everything to me,
The unrequited dream,
The song that no one sings,
The unattainable.
She's a myth that I have to believe in,
All I need to make it real is one more reason.

I don't know what to do,
I don't know what to do
when she makes me sad.

But I won't let this build up inside of me.
I won't let this build up inside of me.
I won't let this build up inside of me.
I won't let this build up inside of me.

A catch in my throat
choke
Torn into pieces
I won't.
No.
I don't want to be this but

I won't let this build up inside of me (won't let this build up inside of me) x4

She isn't real.
I can't make her real.
She isn't real.
I can't make her real.

> vermilion part 2 lyrics <

ceh...dalam minggu ni ja lpas je lunch lepak dalam setengah jam mesti aku ngantuk giler...tp selamat la aku ada amalkan petua-petua yg c0klatchip bagi. cayalah br0, k0 punya petua tu mmg btl menjadi, x sia-sia aku angkat k0 yang x berapa berat jadi id0la aku...
tp xde la sampai nk kena lepak kt surau...kaedah dan radas yang aku senang je. ambik buku l0g yang kena tulis ari2 tuh letak atas meja, pastikan tangan tu pegang pensil, pen atau pun pisau baru nmpak buat keje sket...tangan satu lagi dalam p0sisi 90 darjah ke atas dan dagu k0rang pastikan atas tapak tangan tu...
ingat muka tu kena tunduk sket macam c0ncentrate membaca buku l0g tu...senang!!!
tp yang boleh kant0i kaedah ni ialah kalau k0rang berdengkur...sebelum nk buat bnda-bnda nih pastikan k0rang beli benda alah yang dalam tv tu...x bg berdengkur.huhu~

cau sin ci...

Comments (2)

Lu jangan ikut2 sangat.
Haha.

ahhh...
pengaruh dr ko la ni

Allo, kasi klik la banyak kali.:)