Followers

EXCHANGE LINK

aku da terikat...

Posted by mudasfreakz | Posted in , | Posted on 10:51 PM


(gambar dari hiburan d kahwin)

tanggal 5hb disember 2008, adalah ari bersejarah bagi aku...nk tau apa?
k0rang tng0k kt atas ni takkan la k0rang x tau lagi k0t...
buat member2 aku...s0ri la kalau aku x bg tau kt k0rang pasal benda nih...
aku skarang da terikat. huhu~
aku sebenarnya da lama usha...tp time cuti ngan sempena L.I aku buat kt penang, s0 ada la masa untuk diluang bersama...aku bg tau kt mak ngan abah aku, aku malas nk tunggu lama2 nnt dikebas 0rang...nanti sapa yang rugi? aku jugak...
haaa...k0rang x tng0k lg kn bini aku?

click sini...bini aku yang cantik

Comments (4)

Cik.Image tu xleh bukak.
Aku curious ni.

ko x blh buka?
hmmm...aku blh je, lan pn blh...
tu petanda ko x blh tngk.huhu~

hahaa....ko beli komputer baru la coklatchip....
lawa la bini ko...
bini lama mana?
jd jual x?
haaaahhaa.....

da bercerai pn...

Daisypath Friendship tickers
Allo, kasi klik la banyak kali.:)