Followers

EXCHANGE LINK

nasihat...mampukah aku?

Posted by mudasfreakz | Posted in , , | Posted on 1:55 AM

tak ada dalam dunia sekarang ni orang yg serba serbi sempurna. bill gates yg kaya pun belum tentu sempurna hidup dia. kadang2 aku terpikir gak...boleh ka orang yg hidup tak tentu hala dan perangai pun tak berapa nak elok nak bagi nasihat kat orang lain? boleh ka orang yg dia bg nasihat tu ikut nasihat dia? kadang2 nasihat yg bg tu mungkin ada betul...tp kadang2 orang mungkin terpikir kenapa tak nasihat kan diri sendiri dulu...ye tak? 








da tak sampai sebulan dari tarikh nikah nanti...aku sebenarnya sangat2 la risau. boleh ka isteri aku dengar nasihat aku nanti? sebab aku rasa diri ni macam cetek ja ilmu untuk bagi nasihat...kat situ dah macam satu cabaran. macam mana la masa depan nanti...

p/s: Ya Allah...kau permudahkanlah perjalanan hidup hamba mu ni. Terangilah daku dengan cahaya keimanan dan tunjukkan lah daku ke jalan yg benar. Amin...


Comments (1)

UdsGroWkfRwp [url=http://adidas51.webnode.jp/]nike air[/url]IliOxyXdiKtr [url=http://nikeonline.blog.fc2blog.net/]nike sb[/url]SuiBneIjtUiw [url=http://nikeair350.blog.fc2.com/]ナイキシューズ[/url]PkhBqhPoyBxq [url=http://nikeshose.blog.fc2.com/]スニーカー nike[/urlUcyJotQiiBzl [url=http://nikeonlie11.blog.fc2blog.net/]ナイキ[/url]GmjVozZqhVlq [url=http://ナイキシューズ.seesaa.net/]free nike[/url]XdqQgwQisItu [url=http://シューズナイキ.seesaa.net/]nike free[/url]OyzYpmOnfOxy [url=http://nikeair11.seesaa.net/]スニーカーナイキ[/url]VypNrfVzsWjn [url=http://niker.seesaa.net/]スニーカー nike[/url] FktQesYctZnp [url=http://nikeshose11.blog.fc2.com/]ナイキ フリー[/url]YniLpaEpwSnx

Allo, kasi klik la banyak kali.:)