Followers

EXCHANGE LINK

lama habaq hang...

Posted by mudasfreakz | Posted in , , | Posted on 1:40 PM

lama betoi aku tak tulis blog ni. post yg last pun nuuuu...bulan dua hari tu. time aku bertunang ngan A.T. kira2 dah dekat sembilan bulan. macam2 benda jadi dalam tempoh sembilan bulan. aku dah tukaq keja...alhamdulillah offer lagi baguih dari company yg lama. rezeki nak kawen kot. A.T pun sama, da tukaq keja gak. syukur...masing2 punya rezeki

dalam tempoh sembilan bulan ni, pulun keja kumpul duit. kawen bukan keja mudah kot....persiapan semua kena ada. bulan sebelas ni ja semua barang2 hantaran da setel untuk dua2 belah pihak. form2 untuk nikah (HIV test, surat akuan bujang dan penempatan) semua da setel, banyak keja gak la nak kena buat. huhu...

kad kawen pun da siap, kalo tengok kat pic bawah ni...hampa da boleh tengok tarikh kenduri. by the way tarikh kenduri belah Penang aku buat 22 haribulan 12, sempena besday aku.hehe...


Alhamdulillah...kad pun da siap

Comments (0)

Daisypath Friendship tickers
Allo, kasi klik la banyak kali.:)