Followers

EXCHANGE LINK

ada apa dengan P.S.M?

Posted by mudasfreakz | Posted in , , | Posted on 10:47 AM



lega kepala otak aku sekarang dengan menatang yang diberi nama P.S.M...da lepas semua. dalam report yang aku buat tu dapat la generate 4 concept design, jadi la dari xdak langsung...yang penting semester ni dah lepas buat report, pasal sem depat untuk fabricate biar aku pada masa depan tu yang pening kepala macam mana nak buat.huhu~

kalau ikutkan P.S.M ni xdak masalah, tapi biasa la buat keje last minit memang la kelam kabut, tido tak lena, mandi tak basah ngan makan tak berapa nak kenyang (yeke?)...ala dari dulu lagi memang macam ni, asyik dok tangguh ja...padan ngan muka aku sendiri...

sekarang dah lapang sket kepala otak...keje yang yang seterusnya ialah Paper Bicycle. buat basikal (gerek-orang utagha) dari kertas, aku rasa baru naik ja mesti hancur (reban-orang utagha)...tak percaya tengok la nanti...yang penting aku nak tido puas2 dulu. zzzzz....

Comments (2)

en budil krm salam rindu..
haha

jom tido beramai2...sok nk race nih

Daisypath Friendship tickers
Allo, kasi klik la banyak kali.:)