Followers

EXCHANGE LINK

bengang @ bangang...

Posted by mudasfreakz | Posted in , , | Posted on 12:41 AM


penang...penang...dah masuk 5 ari aku kat negeri sendiri. apsal aku kat penang? cuti bai...utem dah kasi cuti seminggu. pa lagi cabut balik arrr...

melaka dah kena h1n1, sendiri mau ingat la kan? kira aku balik ni sebagai langkah untuk mengelak dari penyakit selsema babi...heran betul aku dengan binatang ni, banyak betul penyakit yang "beliau" bawa. huhu~

aku nak online 24 jam kat rumah...sekali modem aku buat hal plak. memang panas membara hati aku ni...walaupun penang ni kerap hujan. kat luar rumah nun sejuk....tapi aku kat dalam rumah ni panas ja ngan modem nih...skali aku hempas kat lantai dah nak kena beli baru plak.huhu~
sabor je la...



Comments (2)

my answer is bangang...huu...rileksla pakcik...ne mesti sbb rindu kt aku n??huu

rindu?haha...
de2 je ko ni as...

Daisypath Friendship tickers
Allo, kasi klik la banyak kali.:)