Followers

EXCHANGE LINK

minggu last...

Posted by mudasfreakz | Posted in , , | Posted on 2:37 PM


Beza antara kita
Rupa darjat dan harta
Sudikah kau terima

Bukan niat di hati
Betapa kumerinduimu
Hati dan naluri

Seharusnya kau tahu
Betapa kemerinduimu
Kekasihku...

Punah hasrat di minda
Untuk hidup bersama
Pabila kau tiada...

Masa berlalu jua
Aku tiada terdaya
Biarlah kurasa...

Seharusnya kau tahu
Betapa kemerinduimu
Kekasihku...

Maafkan diriku ini
Tiada rela jua jadi begini
Tika cinta kian bersemi
Oh relakanlah kupergi...

(A to Z - Darjat)

ari ni aku cuti dari Latihan Industri (LI) yang memenatkan dengan keje yang boleh dikatakan tak ada langsung...janji elaun masyuk.hahahah!!! (gelak jahat).

sambil online ni, aku buka ares (share software)...ada lagu lama yang macam biasa aku pernah tngk (keje adik aku la ni, rajin download). haa!!! lirik kat atas tu...tu la lagu nya dari A to Z...boleh jadi modal untuk karaoke masa last day LI nih...dengan suara mantap mesti tangkap leleh ni.hahaha...

tup...tup...da nak abis LI (jumaat ni last day), cepat betul...report macam tu gak, tak bertambah tambah pun.adoiyai!!! kena keje keras nih...



Comments (3)

90 page x betambah.
HOTAK kau la.
Haha.

bnyk ke?
aku rasa mcm tak cukup la

w dah nak maksimum le 2!

Daisypath Friendship tickers
Allo, kasi klik la banyak kali.:)